dimecres, 9 de gener del 2008

Boooones!

I aqui estic un altre vegada, creant-me un altre blog,
i esperem que aquest sigui l'ultim! la continua lluita contra aquest mon tan tecnologic es cansada, mai aconsegueixo vencer.
i res més que aquest sera un blog sosu, aburrit, i abandonat, si no canvia la idea que tinc respecte ell, tan sols servira per practicar a l'hora de penjar coses. unicament i exclusivament per això, i ara encara més pel cabreix que tinc amb els blogs!



Ahh i perdoneu per la falta de l'adreça, pero volia conservar aquest nom hi havia de treure alguna lletra...jojojo





Bon començament de Rutinaa!

Que no sigui res...













-I no deixar de lluitar contra la porqueria que hem creat-






aqui no n'hi ha

6 comentaris:

Sajet ha dit...

Holaaa Patry!
Que guapu aquesta renuvació i com m'ha agrada't la frase "hi ha persones que se'n van pero que perduren dins l'eternitat, a tots ells gràcies!" es brutal!
Doncs res que aniré vinguent per aquí tan sovint com pugui!

una abraçada!

aLeix]

Sajet ha dit...

ahh si

PETONAS NAS NAS!!
testimu molt!
aLeix]

Judit Pujadas ha dit...

tiixiii!!
jo tmb testimu molT! PATAPAM X)
estas perdonada x la faltaa, putse en sajet si passara sobint xo jo no crec xk si tu no renoves ni re xk passarme¿¿:S :S
si vas renovan sii VA!!;P
que es monaa ellaa!! un muaa
reinaa! n t'anava a dir res important nomes era xk com ta costat mol d crearu i aixo... (negadaa!! xD) pasarmee!
mua*

Anna ha dit...

Paaaaaaat!

A mi tabe m'ha agradat la frase que has posat (la que a posat en sajet al primer comentari) i, evidentment, amb la foto d'en Freddie Mercury.. baaah tu i Queen! xDD

Doncs res truchaa, que m'has passat el link del teu blog i m'ha picat comentar-te xD (cosa que tu no fas mai al meu flog ¬¬).

Ah, per cert, renova el truchanucha!! vagaa!! xDD

Alee tontii, petonss!


..anna

Marc Soler ha dit...

hola hola Paty,
res, nomès volia animar una mica, que deu fer dies que ningú et comenta i sempre fa il·lu, eh,
jijijijijijijiji,
i como no, posar en el blog un homenatge a Queen, eh, bueno bueno, a Fredy Mercury, ja o sabem , i que consti que se el nom per tu eh,
jijijijijijijijiji
Bueno, apa, ja et deixaré algun altre comentari,
Vinga, adeu i un petonet
jijijijijijijiji
jijijijijijijiji

Qui sóc jo? ha dit...

Doncs no l'abandonis per què pot arribar a ser un bloc molt bo.

Per cert, genials les cançons de Bon Jovi!